VI SOM DRIVER BLOGGEN - THERESE

Hej, fick en förfrågan av Marika om jag ville börja blogga på denna fantastiska bloggen och självklart ställer jag upp!
Mitt namn är Therese och jag är 19 år! Jag bor i Markaryd och har precis tagit studenten. På min fritid umgås jag med min familj och mina vänner och lyssnar på en hel del musik! Mest då Broken Door ;)

Hörde dessa talangfulla killarna år 2010 på Rix FM festivalen i Malmö för första gången, och fastnade direkt för deras musik. Träffade sedan Tobias på kvällen och pratade lite med honom, och märkte redan då att han har ett hjärta av guld, vilket Pier också har som jag märkt nu dessa gånger jag träffat dem! Aldrig stött på några artister tidigare som bryr sig om sina fans så mycket som dom gör! Deras låtar är fantastiska, och då menar jag verkligen FANTASTISKA! Mina personliga favoriter just nu är Time For Changes, I Miss U.


Önskar alla en trevlig helg och önskar Tobias och Pier lycka till på spelingen på Mariebergsskogen i Karlstad imorgon! Kör hårt grabbar!! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0