Vi som driver bloggen - Emelie

Ni undrar säker vilka det är som driver denna blogg så därför tänkte jag berätta lite om mig själv i detta inlägg:)
Jag heter Emelie och jag är 16 år,jag har gillat Broken Door i 2,5år snart:) Första gången jag såg dom var på rix fm festivalen i göteborg 2010 och enda sen den dagen så har jag gillat dom:)
Jag älskar deras låtar men min favorit låt med dom är Time For Changes:)
Jag älskar att sjunga,vara med kompisar och spela bowling:)
När jag inte är i skolan så sjunger jag eller så spelar jag bowling och kanske är med kompisar:)
Om det jag inte hade lärt känna Marika så kanske jag inte hade hört talas om Broken Door,jag är så otroligt glad över att jag har fått lära känna henne och Broken Door för dom är två underbara personer som verkligen bryr sig om sina fans:)
Har en egen blogg också som ni kan läsa www.emeemd.blogg.se
Och jag hoppas verkligen att ni kommer följa denna blogg framöver:)
Vi ska försöka uppdatera så mycket vi bara kan:)
Ha en underbar dag:)
Kram Emelie:)

Kommentarer
Postat av: Underbarastee

Nice blogg :D

Svar: Tack:)
brokendoorsweden.blogg.se

2012-07-31 @ 22:24:15
URL: http://www.underbarastee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0