25 april <3

Gick förbi Sergels torg idag innan jag åkte hem.. kul att se den fina pelare igen,.har ju inte varit där sen den målades för nästan 6 månader sen.. whaat?! kan inte fatta att det redan gått 6 månader sen snart... 
 
 
25 april.. yes det är idag (även om det snart blir 26e...)
ETT ÅR!!!  GRATTIS "TIME FOR CHANGES"- skivan på ett årsdagen!!! ;)
 
"Vi har längtat efter att få släppa vårt första album och nu är det äntligen dags!!!"
hitta en text som Broken Door skrev på Facebook 22 april förra året... 
 
ååh jag är så GLAD för deras skull, är så GLAD för jag kan lyssna på världens bästa låtar när jag vill , skulle kännas så tomt utan låtarna, jag blir så glad varje gång jag lyssnar på dom, är så glad för att låtarna finns, är så glad för låtarna har världens finaste texter.. är så GLAD och TACKSAM för alla spelningar/gig under åren... kan inte beskriva hur tacksam jag är , helt helt helt helt helt obeskrivligt och jag är glad för jag tror och hoppas att det kommer ett gig snart och nära mig.. hoppas verkligen!!! :)
 
Ska sova nu, godnatt!! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0