27 oktober 2012 <3

Lördag 27 april nu,... lördagen 27 oktober  2012 saknar jag massor!! var en så fantastisk rolig och obeskrivlig kväll & spelning i Sunne!!! så BÄST var det!! <3  lägger in ett klipp :) men dom bästa klippen får ingen se ;) 6 månader sen, ett halvår sen.. fattar inte hur tiden går så fort... time flies...när jag tänker tillbaka på den dagen/kvällen och giget så kan jag inte sluta le... alla spelningar och gig har varit obeskrivligt bäst, men sunne är nog favorit spelningen  om jag måste välja , så obeskrivligt tacksam för allt denna dagen och även alla andra dagar :) <3
 
 
idag hade killarna ett litet gig på John bauer som dom la upp 18 april,om jag bara hade gillat den sidan på facebook så hade jag vetat...och ingen sa någonting heller, hade så gärna varit där idag, men man kan inte veta allt. ibland missar man något.. de är tråkigt men sant :( ska försöka leta lite bättre efter fler gig ...

 hela bilden kom visst inte med...
 
  Ha en bra kväll!! :)
 
sen vill jag påminna om detta : 
http://brokendoorsweden.blogg.se/2013/march/ge-med-hjartat-och-ta-chansen-att-fa-en-gava-tillbaka.html
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0