3 years ago! Växjö 100806 :)

 
För 3 år sen var jag i växjö, träffade Broken Door för första gången, hade sett dom innan , men inte träffat dom... då gillade jag dom också , men inte som idag! Idag gillar jag dom SÅ MYCKET. deras låtar är världens bästa, så fantastiska texter och dom är så obeskrivligt underbart snälla , två av dom snällaste personerna jag träffat ,,går inte att förklara hur underbara dom är... och jag är så helt otroligt obeskrivligt tacksam för alla gånger jag träffat dom, Kan typ inte vänta tills jag får höra dom nya låtarna. ;)
 
 
En radio station i semarang - Indonesien spelade Angel imorse... Underbart! :) <3
A radio station in semarang - Indonesia played Angel this morning ... Wonderful! :) <3
 
Klicka på bilden ;)
Click on the picture. ;)
 
HAVE A WONDERFUL DAY!  <3
/ Love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0