Nyckelringar :)

så snygga nyckelringar som landade i mitt hem idag :) <3
 
helgen och idag har spenderats mycket vid Broken Door support kontot , är uppe i över 2500 följare nu ,gött! :)även om dom flesta följer för jag följer tebax, men ändå.  jag gjorde det igen, skickade massa DM , fastnade inatt. men denna gången bad jag folk RTa en tweet jag skrivit med länken och Angel . de såg ut såhär .
 
 
denna blev RTad ganska många gånger, kunde varit mer, men oxå så mycket mindre.. att Retweeten blev fler och fler gjorde att man ville forstsätta skicka , det gav en energi :) Så sjukt glad över dom som  RTade iaf :)   Vågar inte ens tänka på hur många personer denna nådde... galet egentligen. sen vet man inte hur många som verkligen lyssnade... men iallfall :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0