One year of HAPPINES<3

 
första bilden 30 maj 2012-  senaste 28 februari 2013.
det senaste året har varit så obeskrivligt bäst, ett av dom bästa åren i mitt liv, kanske den bästa?! :) 
 
Så himla TACKSAM för det senaste året,finns inga ord i världen som kan beskriva hur tacksam och hur GLAD jag är, verkligen varit ett av dem roligaste åren i mitt liv lärt känna så många nya underbara vänner och jag har mått mycket bättre de senaste året oxå  finns inte så mycket mer jag kan säga . STORT TACK till Pier & Tobbe!!  Tack alla underbara vänner och även tack alla som varit med på alla dom här fantastiska dagarna ;)
 
även om jag var med långt innan 30 maj 2012.. på earth hour, och olika rix fm festivaler 2010 & 2011 och julgalan 2011 så var 30 maj förra året en dag som förändrade mycket :)
 
några bilder från 2010 - 2013 :)
 
och nu ser jag bara framemot ett nytt fantastiskt år, med nya låtar. som jag hoppas höra snart, can't wait!!! 
 
TACK TACK TACK TACK.. kommer aldrig kunna  tacka dom tillräckligt!!! :) 
 
 
JAG ÄR SÅ OBESKRIVLIGT TACKSAM FÖR ALLT, ALLA MINNEN ALLA DAGAR!! :) <3
 
En video från skövde!!! 
Ha en fantastisk bra dag/kväll!!! :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0