"Karlstad kommer alltid vara på ett specciellt ställe i mitt hjärta ♥ "

Heey nu blir det sista inlägget innan bloggen fyller 2 år... kan inte blogga mer denna veckan.
och bloggen fyller 2 år på söndag! Grattis! <3
 
Är så tacksam för allt dom här 2 senaste åren! varit två av mina bästa år i mitt liv! 
och fler lika bra år hoppas jag på nu :)
 
Om ni missat så spelar Broken Door på Olssons Brygga Arvika på lördag 31/5.. åk dit om ni kan! 
Kan tyvärr inte :'( <3 
Men hoppas nu som ska dit  får superkul! :)
 
Ha en underbar vecka! och glöm inte kolla på intervjun som gjordes för  ca 2 veckor sen :) 
 
Take care! deeply love 
 
 
 
"Karlstad kommer alltid vara på ett specciellt ställe i mitt hjärta"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0