Memories <3

 
 
Nu har det gått 6 månader sen skövde! :) Första gången jag såg träffade dom i år ,var där själv, så trodde tiden skulle gå segt, men nej tvärtom dom 3 timmarna jag var där gick hur fort som helst :) Att dagen var så kul så blev att jag åkte till Örebro dagen efter. Det var lite grann också så att jag ville träffa mina kompisar men iallfall en del att jag åkte till örebro var ju att dagen var så rolig i Skövde. :)
 
 Satt igår och klippte ihop en liten bit från varje dag jag sett/träffat bästa Pier & Tobias detta året (förutom Helsingborg då , för där filmade jag inte. ) träffade dom inte där heller då, men dom såg jag var där iallfall. :) När jag klippte ihop allt så insåg jag hur mycket jag saknar sommaren och alla rix fm festivaler. Kalmar var lätt den bästa . på alla sätt! :)  Hösten har ju också varit helt grymt bra . alla dagar så himla underbara på sitt eget vis. så fantastiska minnen :) Men om jag ska säga en dag som varit den bästa från hösten så måste de bli Sunne , så grymt var det! Saknar den dagen också massor :) En sån dag och en sån spelning snart - Ja tack! :)
 
Är så glad för dom här 6 månaderna. Allt jag fått vara med om, alla minnen, spelningar och alla nya vänner jag lärt känna osv, ser framemot flera roliga månder och år :)
 
- Thank you guys for everything, you're the best -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0