Fredag 1 nov! :)

17 månader.
Det är precis så gammal som denna bloggen är nu.. 
tiden flyger iväg, om en månad 1 och ett halvt år. Grattis! :)
 
Nu är det 24 dagar till kryssning , snart kan man säga 23,
älskar att dagarna bara blir mindre & mindre, vill verkligen åka ,
vill verkligen se&träffa mina favoriter igen snart :)
 
En stor anledning till varför jag mår så bra som jag gör
är att dom och deras underbara musik finns<3 .
 när jag ser tillbaka på allt dom här 17 månaderna, kan jag bara le.
allt roligt som jag fått uppleva och all lycka. obeskrivligt så underbara minnen :)  
 
Längesen jag la upp dagens låt och de får bli den här,
den är så otroligt fin! (som alla Broken Door's låtar är)
 
 
Ha en underbar kväll och helg! :)
KÄRLEK! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0