Värmland 5/10 :) ♥

Jag åkte till sköna värmland i helgen & besökte Arvika, & Arvika Marten. Det var skoj! Såg Kassettbandet (där Fredrik Uvefalk spelar, han brukar kompa Broken Door på deras spelningar ibland )Han va grym!
 
Efter några timmmars sömn så var det dax att lämna hotellet & checka ut. Gick til tågstationen köpte biljett till Kristinehamn. hade biljett till Kil sen förut, meningen var att jag skulle åkt en annan väg och annat tåg hem men ville komma hem tidigare. Mötte Tobias några minuter innan tåget skulle gå! :) Var så kul att träffas igen efter nästan 8 månader sen senast!! Tyvärr fanns det inte plats brevid varandra  på tåget men vi satt iallfall i samma vagn & ganska nära. Var både så trött & så glad
 
 
Väl framme i Kristinehamn så gick vi av tåget & Mötte Pier, även han kändes det som att det var längesen vi träffades, senast var ju i juli,vi gick och pratade lite. Bestämde att vi skulle ses senare. Efter en liten stund gick jag & mötte Tobias! Vi gick upp för några trappor och in till det fina studiorummet. Fick se en Angel guldskiva. STORT!  Jag fotade lite bilder när Tobias sjöng... blev inte så bra eftersom det blev motljus från fönstret...
 
   
 
Innan jag var tvungen att gå till tåget & åka hem :( så fotade vi några fina bilder. 
 
 
Jag är supertaggad att höra dom nya låtarna när dom släpps om någon/några månader! Har känslan av att jag kommer gilla de starkt!  Så otroligt tacksam för igår! och även alla andra gånger jag träffat Pier & Tobbe. SÅ TACKSAM! Dem är alltid så UNDERBARA! :) ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder (y)

2014-10-22 @ 19:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0