Vi som driver bloggen - Linda

Så har även jag fått äran att blogga på denna fantastiska blogg.
Jag heter Linda är 20 år och började under hösten att studera till lågstadielärare. Min stora passion i livet är djur och natur och såklart hockey  och då speciellt Färjestad.

Första gången jag hörde Angel på radion föll jag pladask för texten, musiken och rösterna, jag tänkte inte så mycket mer på det och det kom några fler låtar. Som den hockeynörd jag är så var jag på plats på torget för att fira SM-guldet 2011 och Broken Door presenteras, hade ingen aning om vilka det var men kände igen namnet. Sedan började de spela och vi sjöng alla med i låtarna. Sen började jag följa dem mer och mer.

I Sunne den 27 oktober 2012 träffade jag för första gången Marika, Therese och Anna. När vi träffade Pier, Tobbe och resten av bandet så känns man som en enda stor familj. 

 

 

Jag har också en egen blogg: http://liindiiizen.blogg.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0