Svaren på frågestunden

vilka har fixat er header? 
Marika : Det är Lina som fixat våran snygga header :)
 
hur länge du/ni gillade Broken door? wink
Therese: Hade hört deras låt Angel på radion under sommaren 2010 och sedan såg jag dem live på Rix FM festivalen i Malmö samma år! Pratade sedan med killarna på kvällen och märkte då hur fantastiska dom är. 
Emma: Jag såg dom första gången på rix fm 2010 och sen senare på kvällen fick jag och en kompis en trevlig pratstund tillsammans med dom, då framkom det verkligen vilka underbara killar dom är. sen dess har jag försökt gå på så många spelningar som möjligt.
Marika : Som jag skrivit några gånger innan så var det våren 2010 jag såg dom första gången live, sen lyssnade jag massor hemma och specciellt nu lyssnar jag på deras underbara låtar, som jag bara inser mer och mer hur mycket jag älskar dom underbara låtarna. Det går inte en dag utan att jag lyssnar på låtarna.
Emelie : Jag såg dom för första gången på Rix Fm festivalen i Göteborg 2010,och gillade verkligen deras musik:) Och sen dess så har jag lyssnar på deras musik och låtarna blir bara bättre och bättre för varje gång man lyssnar på dom tycker jag :D
 
Hur länge har ni följt Broken door?
Marika : 2 ½ år snart. :)
Therese: Ungefär 2 år!
Emelie: 2år :)
Emma : Lite drygt 2 år.

Känner dom igen er?
Emelie: Jag hoppas att dom gör det:) Jag har ju inte träffat dom efter någon spelning men jag hoppas att jag kan göra det snart:)
Therese: Ja, det gör dom nog!
Marika: ja absolut det tror jag att dom gör :)
Emma : Ja jag tror absolut att dom känner igen mig.

Vad är erat bästa minne med dom? smile
Emma: Efter en rix fm konsert var jag och en kompis på efterfesten och där inne var broken door också, så pratade och skrattade väldigt mycket tillsammans med dom. Alla deras spelningar har också varit underbara!
Therese: Måste nog säga Rix FM detta året i Kalmar! Dom gjorde en kanonspelning, och sedan efterfesten var hur rolig som helst där jag träffade och pratade en hel del med dem. Deras spelning på Rix FM i Växjö 2011 ligger också högt upp på listan där det var en gryym stämning bland publiken!! 
Marika: Oj svårt.. kan vara när jag träffade dom i kalmar i år på efterfesten efter rix fm festival, det var riktigt kul, synd att jag var tvungen att gå så tidigt bara... senast jag träffade dom var också väldigt roligt! :) Även första gången jag träffade dom i år i skövde var kul, jag åkte dit  helt själv , skulle vara där i 3 timmar, trodde att tiden skulle gå segt men tvärttom gick hur fort som helst :) 
Emelie: Oj,dom två gångerna jag har sett dom så har dom varit jätte bra så jag tycker att båda två var/är lika bra:)
 
Är det här frågorna kan skrivas? Någon som vet hur det gått ned BD planerade Tysklands-turne?
Ja det är här frågrona ska skrivas :) , vi frågade Pier och han svarade "Vi håller på att spela in nytt material just nu och parralellt med det kollar United Stage på Tysklands biten. "
 
Gillar ni några utlänska artister? isåfall vilka?
Therese : Chris Brown & Jason Derulo är absoluta favoriterna bland utlänska artister. Sen har jag även börjat lyssna en hel del på Sons of midnight på senaste tiden!
Emma: JAG ÄLSKAR ONE DIRECTION, och Ivi Adamou är också duktig!
Emelie: Ja,jag gillar Emelie Sandé :)
Marika: Backstreet boys, A friend in london, Jedward , justin timberlake, sons of midnight med mera :)
 
När ska ni göra en intrevju med BD? :)
Det vet vi inte riktigt än men vi jobbar med den biten och vi återkommer med det senare:)
 
hur började du/ni gilla brokendoor?
Emelie: Jag hörde deras låt Angel på radion våren 2010 och tyckte att den var jätte bra så jag sökte upp deras låt på Youtube och lyssnade på den om och om igen:) Och sen fick jag se dom sommaren 2010 och då var jag fast,deras musik är så jäkla bra:)
Therese: Genom Rix FM, såg dem live för första gången på Rix FM i Malmö 2010 och sedan dess har jag börjat lyssna mer och mer på dem och upptäckt hur fantastiskt begåvade dom är.
Emma: Det var på rix fm 2010 i malmö, jag tyckte dom var duktiga och ville höra mer så blev att jag började lyssna på dom även hemma.
Marika: Såg dom för första gången live i slutet av mars 2010 , tyckte dom var jättebra, sen såg jag dom på rix fm festival den sommaren och då upptäckte jag hur bra dom verkligen är, sen har det bara växt för varje dag hur mycket jag gillar dom & deras underbara musik :)
 
Vad är det ni gillar med broken door?
Therese: Deras otroligt fina texter, Tobias röst som verkligen förmedlar känslan i texterna och sen sättet dom tar hand om sina fans på är fantastiskt! All kärlek till dem!!
Emma: Jag älskar Tobias röst och derras låtar är underbara. Dom har väligt fina personligheter också.
Marika: Musiken, låtarna, dom otroligt fina texterna, sångrösterna och deras underbart fina personligheter. 
Emelie: Allt skulle jag vilja säga:) Dom tar verkligen tiden åt att träffa sina fans,hjälper sina fans om det är något och dom finns där för oss om det skulle vara något och dom två är så underbara killar:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0