Inth3shadow - 10 månader på twitter!

Nu har det också gått tio månader sen jag skaffade twitter support kontot... :)
 
 ca 1500 tweets :) (eller egentligen några fler men raderat några) just nu 3117 följare.. fast följer rätt många nu oxå.. x antar timmar dom här månaderna har lagts på kontot, x antal DM (Direktmeddelande) till följarna har skickats till folk med länkar till olika Broken Door låtar på youtube.. synd bara att många inte läser sina DM... :(
 
 
 
hade aldrig trott för tio månader att jag skulle ha såhär många följare.. dock så hade jag ju inte planerat att följa så många, max 500, eller max 1000 men sen bara blev det mer...följarna kommer o går. många unfollowar, många följer en del unfollowar, jag unflowar o så följer dom igen osv så håller de på så , haha xD men många har jag också följt sen juni...  för slutar någon följa så åker den bort direkt, sen finns det möjlighet att jag råkar följa den igen, eftersom jag inte har så stor koll på vilka jag följer xD har rätt gott om följare nu men lite Retweets oftare hade inte skadat... ;)
 
'
 
 så såg det ut för 10 månader sen...alltså 4 juni 2012 och Broken Door var kontot's första följare :) 
 
en sommardag i juli :  www.brokendoorsweden.blogg.se 
 
TACKSAM! kan ju säga att den dagen var en av dom dagar då bloggen hade mest besökare :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0