HEY YOU!!!!!! <3

Allting började med att jag satt i lördags natt, natten till söndag alltså och  var inne på twitter på Broken Door fansite kontot, så kom en idé upp att jag kanske kan skicka DM istället för tweets, för asså de blir sjukt jobbigt att Broken Door blir mentioned , specciellt om dom man skrivit till inte följer om man ber dom och sånt.... men mest de med mentioned... jag fastnade, märkte att followerna började trilla in. på några timmar??? (har ingen aning om när jag började skicka DM men slutade vid typ 7 på morgonen.  hade det höjt sig med 10 st.. inte så jättemånga men ändå många. ;)  sen hade det blivit ännu mer när jag vaknade.. under dagen igår så försökte jag få fler och lyssna på låten och följa dom, det gick rätt bra.. trodde helt seriöst att det gick att nå 400 men med bara någon timme innan 00.00 så passerade dem 400. :)   Att det gått från 369 följare till 411 på mindre än två dygn är sjukt bra!!! :) kan ju säga att typ alla av dom utom kanske 5 ?! hittat Broken Door twitter , Tack vare mig :) några har unfollwat :( men några några  verkligen skrivit & tweetat killarna att dom gillar musiken :) Jag har verkligen skickat så många DM, blev till och med avstängd igår i några timmar för att jag skickat för många , maxgränsen är 250 per dag, hehe. jag vet . jag är lite galen.... 
 
Än en gång siffran är inte det viktiga, utan att nå ut till fler och få fler att höra deras musik och gilla dom är det viktiga, iallfall så tycker jag :)
 
"love the song omg" , "they are amazing omg" wow that good music "
är några av de saker en del skrivit när jag skrivit DM till dom och skickat denna länken
http://www.youtube.com/watch?v=5YPyEjbPjJU (Beauty comes from within)
 
så glad man blir av att läsa sånt :) även om dom inte gillar BD lika mycket som jag så gillar dom ändå  dom & musiken!!! :)
 
Nu tycker ni säkert, men guuud hur orkar du sitta och skicka massa DM till folk ? Ja du svaret på den frågan är att de inte är särskilt jobbigt, de tycker jag inte.. och de ger så mycket energi när man hittar folk ute i världen som gillar deras musik dom så man vill bara fortsätta....
 
Och varför tänker ni säkert också? Svaret på den frågan är ju att jag vill att så många som möjligt av världens befolkning ska höra deras fantastiska musik och börja gilla dom, så dom får mera fans! :) och man blir verkligen så glad och att man hjälper till att sprida musiken och att man faktiskt lyckas hitta några som gillar dom, ger en massa energi att fortsätta skicka DM :)
 
Nästa mål jag satt upp är att Broken Door ska nå 500 följare på twitter, ska vi säga innan 14 februari?? :) då har jag en månad på mig. :)  ska SÅ skicka massa DM till alla följare på BD fansite kontot.  är uppe i 1400 följare nu på det kontot. härligt :) Har verkligen skrivit nu med STORA BOKSTÄVER ATT DET ÄR ETT SUPPORT KONTO!  så det blir mera tydligt att de är det. :)
 
Fixade ihop en liten bild igår och postade på både facebook och twitter :)
 Ja jag saknar verkligen alla spelningar  såå himla mycket :(
kan typ inte vänta tills nästa spelning är, hoppas det blir snart...  
 
 
 
det här svaret får en oxå att vilja fortsätta sprida Broken Door's musik ut i världen!!!!!! :)
Jaa familjen växer och den ska växa ännu mer :) ska göra allt jag kan för att få familjen att bli så stor som möjligt!!!! :)
 
En "ny" arikel jag hittade idag :) från gala premiären av mammas pojkar för snart en månad sen.
Foto : Mikael Lindblom
http://www.nwt.se/noje/article1221879.ece?service=refresh
 
Big love ,Good night ! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0