Lindas svar på frågorna :)

1.Kan inte ni baka kakor till mig?? Ha ( man fick fråga vad man ville) Svar: Jo visst, det är bara att komma! 2. Hur upptäckte du Broken Door? Svar: Jag hörde dem på Rix fm och efter de spelade när vi firade Färjestads SM guld på Stora Torget i Karlstad så var de fast med mig
.3. Vet du ifall dom kommer släppa någon ny låt snart? Svar: Ja de håller på att arbetar med det.
4. Vilken låt är eran favoritlåt av deras låtar? Svar: Min favorit låt är Beauty Comes From Within!
5.Om du måste välja, vem tycker du är snyggast av killarna? Svar: Jag tycker att de är lika goa och trevliga båda två!
6.Hur länge har Pier och Tobias spelat tillsammans? Svar: De träffades första gången 2006 tror jag och första spelningen hade de 2008.
7.Vad är erat bästa minne med Broken Door? Svar: Oj, alla minnen med Broken Door är underbara. Svårt att välja ut ett som är bäst. Men Sunne är oslagbart, första gången jag pratade med dem är också ett härligt minne, fick kramar och ”hej Linda, känner allt igen dig från din profilbild på facebook”. Som knäpp hockeynörd var det speciellt när de spelade och målade tavlor på Färjestads jubileumsmatch förra året, det var också väldigt mäktigt när de invigde nya LA (Löfbergs Arena) och SHL (Svenska Hockey Ligan) när sjöng inför ett fullsatt LA.
8.Vilka länder har Broken Door uppträtt i ? Svar: Jag har faktiskt inte riktigt koll på denna frågan, har jag tur så vet jag var jag själv är! :P
9.När släpper dom några nya låtar? Svar: De arbetar med nytt material för fullt och vi väntar med spänning, har inte något datum ännu.
10.är det några bloggar ni brukar läsa? isåfall vilka?Svar: Nej jag har tyvärr inte tid med det.
11.Gillar ni några utlänska artister? isåfall vilka? Svar: Oja! Många, men just nu är det Shane Filan (från Westlife) som går på högvarv, även Passenger, Simple Plan osv.12.Vet ni om Broken Door ska vara med på rix fm festival nästa sommar? Svar: Har inte hört något om det.13.Läste någonstanns att ni skulle göra en intervju med dom, ska ni göra den? och när gör ni den isåfall? Svar: det är riktigt, det har varit på tapeten flera gånger men eftersom alla vill vara med så har det inte funnits något bra tillfälle ännu.14.Fin blogg ni har! När ska ni se Broken Door nästa gång? Svar: Tack så mycket! Det är några som ska på kryssningen imorgon, jag kan tyvärr inte på grund av jobbet. Så när nästa gång blir för mig vet jag inte riktigt.15.Hur många gånger har ni träffat Tobias och Pier? Svar: Jag har inte räknat faktiskt. Kvaliteten och inte kvantiteten som spelar roll för mig!16.Vet Broken Door att ni har en blogg? vad tycker dom om det? Svar: Ja det är det väl medvetna om, de tycker att det är bra! 17.vad tycker i bäst om att gå på, stora spelningar eller mindre? Svar: Båda! Var sak har sin charm. Stora spelningar är det mycket energi och fart i medan mindre är gemytliga och trevliga. Båda två som sagt.18.Era bilder ni lägger upp vad har ni haft för kamera när ni fotar dom? jättefina! Svar: Tack! Vi tar bilderna med olika kameror. Olika systemkameror, komtaktkamera, digitalkamera och mobiltelefoner.19.Vad har ni för fritidsintressen? Svar: Natur, djur och spendera tid med nära och kära! Svar20.Jättefin blogg, kan ni inte blogga mycket mera på bloggen?Svar: Tack, vad vill du läsa mer om?21.Vilket är erat favoritdjur? Svar: Älskar alla djur, förutom älgar och ormar. Hästar och hundar är väll de djur som ligger mig extra varmt om hjärtat! 22.Är det bara pier som skriver Broken Door's låtar eller även Tobias? Svar: Hitills är det bara Pier :) 23. Vad kul att ni bloggar, dom måste vara glada har ni någon favoritmat? Svar: Tack! Nej, vad jag är sugen på för maträtt beror helt på vilket humör jag är på.24.Hur mycket tid ungerfär lägger ni ner på bloggen? superfin är den! Svar: Inte alls så mycket som jag borde!25.Vad tycker ni om Ulrik Munther? Svar: Låtarna han framförde i melodifestivalen var helt ok men det är ingen artist jag lyssnar på.26.Har ni jobb? vad går/gick ni för utbildning? Svar: Jag är klasslärare i en årskurs 4 på en landsbygdsskola.27.Känner Broken Door igen er när ni träffar dom? ps. jättefin blogg.Svar: Tack! Ja då det gör de allt! Bloggar från surfplattan och kommer inte åt bilderna. Ha det bra/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0