Time For Changes albumet 2 år!! Grattis!! :) <3

 
 
25 APRIL :) 
GRATTIS "TIME FOR CHANGES " albumet på 2 årsdagen!! :) 
 
 
 En text som Broken Door (Pier) skrev 22 april 2012 :) 
klicka på bilden så kommer du till facebook.
 
Jag är så otroligt glad att låtarna finns, dom har världens finaste texter!
skulle kännas så tomt om låtarna inte fanns... lyssnar på låtarna nästan varje dag och ibland flera gånger! ;) 
Låtarna piggar verkligen upp mig och ger mig massa energi. 
Jag är så glad,jag är så otroligt glad för killarna som äntligen fick släppa sitt debultalbum för 2 år sen!!! och nu har det gått TVÅ ÅR....tiden flyger verkligen!!!!! Jag tycker ni ska surfa in på cdon.com eller ginza.se och köpa hem ett ex eller 2 av albumet ;) eller köp den via iTunes! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0