Lighters ♥♥

Jag minns förra måndagen 20/1 2014 så väl.. 
klockan slog 00.00 och jag var inne på spotify skulle se om man kunde lyssna på lighters... gick inte gå in på Broken Door på spotify, sekundern senare gick det att lyssna på ligthers. 
minns glädjen. minns lyckan.... :')
allt jag kunde göra var att sitta och le och lyssna
på låten om och om igen. :) så otroligt bäst <3  #Kärlek
 
och nån timme senare hade jag köpt låten oxå på itunes även remixen :)
 
 
ler alltid när jag hör den. så grym låt! världens bästa låttext !!! :) 
 
 
Remixen :)
 
Igår laddade killarna upp ett underbart klipp där dom sjunger lighters akustiskt
 Klicka på bilden för att se klippet :) 
 
Haa en supersköön kväll ! ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0