Vad tycker ni om låten Lighters? :)

Jag frågade några av mina vänner vad dom tycker om Broken Door's nya låt Lighters och dom svarade:
 
 
Diana,43år
"superasabraaaa :) säger väl det mesta om vad jag tycker om den :)"
 
 Petra,21 år. http://petraerica.blogg.se/
"det är väl inte riktigt min musik smak som jag brukar lyssna på, men den va ju nt dålig!"
 
Josephine,20 år. 
"Bra låt, inte en låt jag skulle välja som favorit, men den går att lyssna på :)"
 
Jessica,19 år. 
"Att det är den bästa dom har gjort hittills.. Även om jag är en mera pop människa "
 
Lisette,18 år.
"Låten var jättebra :)
 
Nike,16 år. 
"Låten är asbra och sjukt mäktig. Man blir jätteglad av att lyssna på den!"
 
'
--------------------------------------------------------------------------------
Såå GRYM & MAGISK låt,HELT FANTASTISK LÅTTEXT och jag håller med Nike,man blir superglad av att höra låten & som jag skrev i förra inlägget så kan jag inte sluta le när jag hör låten.:-) Får gåshud och vill bara dansa och jag får massa energi av låten, vill bara lyssna på låten om och om igen ;) Sanningen är att jag inte riktigt hittar rätt ord för att beskiva låten, Obeskrivligt!!! ;) Såå Grym låt verkligen!!! världens bästa låt! ;) I like it. I LOVE IT! <3 
 
nu har ni läst några av mina vänners kommentarer om Lighters & även min längst ner...nu vill jag veta vad ni tycker? :) Kommentera :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Nike

Nicee :)

2014-01-30 @ 20:29:28
Postat av: AnchiPanchi

Den är helt underbar!! Love it!!

2014-01-30 @ 20:47:17
Postat av: Isa

Helt okej:)

Sv: Tack så mycket:D

2014-01-31 @ 10:46:16
URL: http://isajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0