Tävling!! Vinn Broken Door - Time For Changes ♥

 
Jag lottar ut en CDskiva som skickas med post hem till dig. Tävlingen pågår fram till 6 december! Jag drar EN vinnare den 7e december.
Regler : Du måste bo i Sverige
Hur du tävlar : Kommentera inlägget här under att du är med. Med namn och bloggadress eller instagramnamn (eller mejladress som bara syns för mig ) Delar du dessutom denna bilden på din blogg & tipsar andra om min tävling. Så ökar du chansen att vinna! Skriver då ditt namn på 3 lappar. 
Har du kommenterat detta blogginlägg + du har lagt upp bilden på din instagram & hashtagat bilden med #BrokenDoortävling så skrivs ditt namn på 5 lappar!   Både denna bild på din blogg & instagram så skrivs ditt namn på 10 lappar! Lycka till i tävlingen! 
 
 
 
Kan också passa på att säga att det snart kommer en ny singel med Broken Door! Vet inte när! men Snart!! Håll koll på Broken Door facebooksida https://www.facebook.com/brokendoor för senaste nytt och håll även lite koll på denna bloggen också om ni känner för det eller följ våran support instagram @brokendoorsupport ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0